Αναρτήθηκε από: leptitprince | Ιουλίου 7, 2013

Το πεύκο μου

Το πεύκο

Το αγαπημένο μου πεύκο έχει γίνει πελώριο πια! Μαζί μεγαλώσαμε. Απλά αυτό είναι λίγο πιο νέο από μένα.
Όταν ήμουν πολύ μικρούλης, μια σταλιά, και έφευγα με τα πόδια από το χωράφι κινώντας για το σπίτι, μου ήρθε μια ιδέα εκείνο το καλοκαιρινό πρωινό. Θα φυτέψω ένα δέντρο!! Και θα το ποτίσω αγάπη και φροντίδα και αυτό θα μεγαλώσει μαζί μου. Κι αυτό θα μ’ αγαπάει γιατί θα το φροντίζω και θα του μιλάω κάθε μέρα!
Και το έκανα. Έψαξα όλο το δάσος για να βρω ένα μικρό πευκάκι, ίσιο κι αρκετά μικρό για να μπορέσω με τα αδύναμα χεράκια μου τότε να το τραβήξω από τη γη και να το πάρω μαζί μου.
Αφού το βρήκα τελικά, μια σταλιά ανάμεσα στα αδελφάκια του, έσκαψα λιγάκι γύρω του και μετά το τράβηξα προσεκτικά. Όχι κι ο πιο καλός τρόπος ομολογώ αλλά εν πάση περιπτώσει πέτυχε!
Το πήρα στην αγκαλιά μου, προσέχοντας μη τυχόν και του σπάσω τα κλαδάκια του. Όταν φτάσαμε σπίτι, του βρήκα μια θέση στην αυλή, εκεί που θα μπορεί να χαιρετά τους περαστικούς του δρόμου και τους επισκέπτες του σπιτιού.
Ήξερα να φυτεύω πράματα όντας αγροτόπαιδο! Έτσι, αφού το τοποθέτησα στη μικρή του γούρνα και του έδωσα το πότισμα του καλωσορίσματος στο νέο του σπίτι, έβαλα μικρές πετρούλες κυκλικά στις ρίζες του.
Ήταν τόσο όμορφο!

Στεκόμουν δίπλα, θυμάμαι, και του έλεγα «μια μέρα θα μεγαλώσεις και θα ψηλώσεις τόσο πολύ και πως θα φτάνω τη κορφή σου;»
Κι ο καιρός πέρασε χαιρετώντας το καθημερινά καθώς έφευγα κι επέστρεφα από το σχολείο. Έζησε όλες τις καλές και τις κακές στιγμές της οικογένειας. Καλωσόρισε κι αποχαιρέτησε πολλούς ανθρώπους.
Αλλά αυτό έμεινε εκεί, κοιτώντας ουρανό. Κι ο ουρανός τ’ αγάπησε κι ήρθε πιο κοντά.

Σχολιάστε

Kατηγορίες

