Αναρτήθηκε από: leptitprince | Δεκέμβριος 31, 2012

Ο προσωπικός μου απολογισμός για τη χρονιά που φεύγει

Και το 2012 έφτασε στο τέλος του. Μία από τις χειρότερες χρονιές. Πολλά έγιναν, ακόμα περισσότερα δεν έγιναν, άνθρωποι χάθηκαν, νέοι εμφανίστηκαν. Χρονιά μεγάλων αλλαγών και νέων εμπειριών. Μιλάμε για πράγματα που αλλάζουν ζωές και νοοτροπίες!

Κάποια σημαντικά σημεία της χρονιάς για μένα ήταν τα ακόλουθα και τα γράφω εδώ για να τα θυμάμαι και για με γνωρίσει καλύτερα όποιος θέλει να το κάνει.

  • διεύρυνα τους επιστημονικούς μου ορίζοντες μέσα από το έργο μου για την διατριβή μου και τις αναλύσεις στα δεδομένα σουηδικού τάφου. ήταν η χρονιά που πραγματικά βούτηξα στην ανάλυση χωρικών προτύπων στην αρχαιολογία.
  • βελτίωσα το επίπεδό μου στην τέχνη της φωτογραφίας και μπορώ να πω ότι έμαθα πάρα πολλά νέα πράγματα που με κάνουν έναν αξιοπρεπή ερασιτέχνη φωτογράφο, καθαρά για χόμπι.
  • έμεινα για πέντε μήνες στη Σουηδία! μια αξέχαστη εμπειρία για πάρα πολλούς λόγους. το θέμα είναι ότι γνώρισα μια άλλη νοοτροπία, βρήκα την ηρεμία μου, πέρασα όμορφα, απόλαυσα τη φύση, απέκτησα γνώσεις, έζησα δύσκολες καταστάσεις που με έκαναν πιο δυνατό, έκανα στροφή στο πως βλέπω τον κόσμο και έμαθα να βλέπω πιο χαλαρά τη ζωή. καλά, αυτό το τελευταίο μην το δένουμε και κόμπο! ακόμα αγχώδης είμαι αλλά σε καλό δρόμο.
  • χώρισα με την κοπέλα μου μετά από πεντέμισι χρόνια. ήταν καιρός πια. αυτό με ελευθέρωσε από μια ύπνωση του μυαλού. πάλι καλά δηλαδή που με απατούσε. έμαθα πολλά από αυτό. την αγάπησα αλλά κάποια πράγματα είναι καταδικασμένα να φθαρούν και να τελειώσουν. ήλπιζα με καλύτερο τρόπο. να ‘ναι καλά.
  • με τους φίλους μου εκεί στη Σουηδία κάναμε μικρά όμορφα πράγματα αλλά η παρέα μας μου άφησε μια υπέροχη και αξέχαστη αίσθηση. μια ζεστασιά ακόμα και τις πιο κρύες μέρες, μια ασφάλεια σε μια περίοδο που είχα βυθιστεί στη θλίψη, τον θυμό και την κατάθλιψη, μια αίσθηση παιχνιδιού και ανεμελιάς όπως όταν ήμασταν παιδιά και τόσα θετικά συναισθήματα. Ευχαριστώ παιδιά!
  • βίωσα έναν συναισθηματικό θάνατο αλλά τελικά ήρθε η αναγέννηση. όλα μέσα στο ίδιο έτος. μπορώ να νιώσω ξανά χάρη σε κάποια άτομα που δε μπορώ ν’ αποκαλύψω εδώ…
  • άνθρωποι με απογοήτευσαν δείχνοντας το πραγματικό τους πρόσωπο. υποκρισία, ρατσισμός, μισαλλοδοξία, υπεροψία, ζήλια, εγωισμός.  πόνεσα πάρα πολύ γιατί τ’ αγαπούσα άνευ όρων και είχαν την απεριόριστη εμπιστοσύνη μου. χαίρομαι που έφυγαν από τη ζωή μου. αξίζω κάτι καλύτερο.
  • έκανα νέους φίλους εντελώς απροσδόκητα. μ’ έκαναν να πιστέψω ξανά στους ανθρώπους. φώτισαν με την απλή, καθημερινή κι ανθρώπινη λάμψη τους μια σκοτεινή χρονιά για μένα.
  • ερωτεύτηκα ξανά και τόλμησα να κάνω βήματα μπροστά ενώ ήμουν ακόμα κυριολεκτικά συναισθηματικά παράλυτος. δυστυχώς δεν μπόρεσα να είμαι ο εαυτός μου. παρόλα αυτά, άφησα πίσω τους φόβους μου μήπως πληγωθώ ξανά κι έπεσα στο κενό μόνο με την ελπίδα. ξεπέρασα τα όρια μου. την ευχαριστώ που ήρθε στη ζωή μου εκεί που το χρειαζόμουν περισσότερο και έδωσε ζωή ξανά στη καρδιά μου.
  • γενικότερα ξεπέρασα τα όριά μου και βγήκα πάρα πολλές φορές από την ζώνη της άνεσής μου. ακόμα μαθαίνω να λέω ναι στη ζωή.
  • βρίσκω ξανά τον εαυτό μου και βιώνω την αναγέννηση.
  • έβαλα ξανά στη ζωή μου την διασκέδαση με κάθε τρόπο και κάποιες φορές τη κραιπάλη.
  • κυρίως ξεκίνησα να μαζεύω τα συντρίμμια μου και να μαθαίνω να είμαι δυνατός ξανά, να κάνω αυτό που θέλω, να μην συμβιβάζομαι με λιγότερα, να βλέπω την θετική πλευρά της ζωής ξανά, να βιώνω νέες εμπειρίες, να ονειρεύομαι το μέλλον και να αγαπώ ξανά!

Η ζωή είναι ωραία, λένε. Θα συμφωνήσω. Το 2013 ελπίζω να είναι η χρονιά που θα γίνω ένας καλύτερος άνθρωπος, που θα τη ζήσω έντονα, βαθιά, θα με γεμίσει συναισθήματα, όποια και να είναι αυτά, θα είναι η αρχή μιας καριέρας ή η αρχή μιας νέας ζωής. Στη νέα χρονιά θέλω να δώσω έμφαση στην Ζωή, στην Αγάπη, στην εσωτερική γαλήνη, στην οικογένεια, στους φίλους, στα θέλω μου, στην αυτογνωσία, στις εμπειρίες, στην απάλειψη του φόβου και του άγχους και τέλος στην καριέρα μου.

Εύχομαι το νέο έτος, το πολυαναμενόμενο 2013, να φέρει σε όλους αυτά που επιθυμούν πραγματικά, πέρα από την ματαιοδοξία. Νιώθω ότι στο νέο έτος όλα θα πάνε καλά!

Σχολιάστε

Kατηγορίες

