Αναρτήθηκε από: leptitprince | Μαρτίου 28, 2012

21 Σεπτεμβρίου…

21 Σεπτεμβρίου 06

Επανήλθα, λοιπόν, δριμύτερος από την Κρήτη αυτό το καλοκαίρι, πιο χοντρός και με περισσότερη διάθεση. Αλλά με απασχολεί κάτι ετούτες εδώ τις μέρες. Γνώρισα μια καλή κοπέλα, μου άρεσε, τις άρεσα, αλλά πάντα θα υπάρξει κι από ένα πρόβλημα! Δεν γίνεται δηλαδή να είναι τόσο απλό το ζήτημα! Δεν πίστευα στ’ αυτιά μου όταν την άκουγα να μιλάει για τον εαυτό της. Της αρέσουν παρόμοια πράγματα μ’ εμένα να κάνει, σκεφτόμαστε παρόμοια, νιώθουμε παρόμοια συναισθήματα, βλέπουμε τη ζωή με ίδια μάτια.. Είναι πραγματικά μια σπάνια κοπέλα που πίστευα ότι δεν γίνεται να υπάρχει! Δεν γίνεται να την περιγράψω… μου είναι κάτι αδύνατο γιατί αν τυχόν το προσπαθήσω η σκέψη της μου θολώνει το μυαλό, σαν να βλέπω μια ομίχλη πυκνή, πολύ πυκνή, αλλά όχι σαν τις άλλες, αυτή είναι λευκή και προσδίδει μια αίσθηση μαγείας στη στιγμή και σε καθηλώνει στην ευτυχία της… Πριν λίγο της είπα πως χαίρομαι ειλικρινά σε κάθε αναπάντητή της και μου απάντησε πως είμαι το μοναδικό άτομο που χαίρεται στην αναπάντητή της και ότι χαίρεται που έχει εμένα. Αυτό με συγκίνησε, με συγκίνησε γιατί είναι κάτι που πηγάζει μέσα και από τους δυο μας…
Τι ανόητος που είμαι όμως… Αυτή η κοπέλα είναι η ειρωνεία της ζωής μου… Είναι τέλεια… Τόσο καλή για να είμαστε μαζί… Η ζωή είναι τόσο ειρωνική μαζί μου, μου φέρνει όλα όσα ζητάω από μια κοπέλα σε απόσταση αναπνοής αλλά δε με αφήνει να γευτώ την ευτυχία… Είναι κάτι τι απίστευτο!! Όπως και η ίδια…

Από το Ημερολόγιο (όχι το γνωστό)… 

Σε κάποια στιγμή γράφει: «Αυτή η κοπέλα είναι η ειρωνεία της ζωής μου…» 

Πόσο αλήθεια βγήκε…

Σχολιάστε

Kατηγορίες

