Αναρτήθηκε από: leptitprince | Αύγουστος 7, 2011

[Αναδημοσίευση] Δεν έχετε το δικαίωμα να κάνετε τους νέους ανθρώπους να κλαίνε!

Κύριοι που μας κυβερνάτε.
Απευθύνομαι σε όλους και απευθύνομαι με την οργή εκείνη που θα μπορούσε να έχει κι ένα άγριο ζώο προκειμένου να προφυλάξει τα παιδιά του.
Δεν θα κάνω το ντεντέκτιβ, το δικηγόρο ή το δικαστή για να βρω και να δικάσω αυτούς που μας κατρακύλησαν σε αυτή την άβυσσο, αυτή είναι… ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ των αρχών. Η δική μου υποχρέωση, σα πολίτη ήταν και είναι να είμαι υπάκουος στους νόμους της πολιτείας, να δουλεύω τίμια, να πληρώνω τις οφειλές μου προς το κράτος και να διδάξω τα παιδιά μου να κάνουν το ίδιο.
Αυτό έκανα μια ζωή, αυτό δίδαξα και στα παιδιά μου κι ενώ θα έπρεπε να είμαι … ευχαριστημένος και ήσυχος με τη συνείδηση μου, νοιώθω σαν ηλίθιος και έχω τύψεις. Δεν ξέρω πως θα νοιώθατε εσείς, αν βλέπατε ένα νέο 33 χρόνων, να προσπαθεί να κρύψει τα δάκρυα του και να λέει με παράπονο.. «Δεν μπορώ να καταλάβω σε τι έφταιξα. Δεν έκλεψα, δεν παρανόμησα, δεν είμαι τεμπέλης, δουλεύω κι εγώ και η γυναίκα μου σε αυτό το μαγαζί 16 ώρες την ημέρα κι ενώ μέχρι πέρυσι τα κουτσοκαταφέρναμε, φέτος θα έλθει ώρα που δεν θα έχουμε να πληρώσουμε ούτε το ρεύμα. Ψάχνω για καμιά επί πλέον δουλειά, τίποτα… Πώς είναι δυνατόν να σκεφθούμε να κάνουμε παιδιά; Ποιο είναι το μέλλον μας;»
Αυτός ο νέος είναι ο γιός μου κύριοι.
Είναι ένα ανάμεσα σε λίγα άρθρα-δημοσιεύσεις που πραγματικά αξίζουν μιαν ανάγνωση. Το κείμενο επισημαίνει ξανά ότι όλο αυτό που γίνεται στην Ελλάδα αυτό το καιρό είναι έξω από κάθε λογική. Δεν είναι δυνατόν τόσοι βουλευτές να μην συνειδητοποιούν αυτό που φωνάζει τόσος κόσμος. Κάτι πολύ κακό συμβαίνει πίσω από όλα αυτά, αλλά δε θα κάνω υποθέσεις. Το μόνο που μετράει αυτή τη στιγμή είναι να συνειδητοποιήσουν οι πολίτες ποιος είναι ο ρόλος τους ως πολίτες αλλά πρωτίστως ως άνθρωποι ανάμεσα σε ανθρώπους…
Responses

  1. Δεν έχετε το δικαίωμα!!!


Σχολιάστε

Kατηγορίες

