Αναρτήθηκε από: leptitprince | Ιανουαρίου 30, 2011

Je Veux – Zaz και μερικά cover…

Όσον αφορά τη μουσική, μου αρέσει πάρα πολύ και η γαλλική με αγαπημένο μου τραγούδι αυτό το καιρό το «Je Veux» της Zaz! Μπαίνω καθημερινά στο youtube και ακούω από κει τη μουσική μου. Αλλά εκτός από τα original κομμάτια, μου αρέσουν πάρα πολύ και τα cover που κάνουν πολλοί/-ές για τ’ αγαπημένα μου τραγούδια. Αξίζει τότε κάποιος να διαβάσει τα σχόλια των θεατών από κάτω. Σήμερα διαπίστωσα ότι ακόμα και στα σχόλια φαίνεται η διαφορετική κουλτούρα των Ευρωπαίων και των Αμερικανών!

Όταν κάποιος κάνει ένα cover, αν το παρατηρήσει κάποιος,  στα σχόλια οι Αμερικανοί τον λιντσάρουν και τον αποθαρρύνουν. Πολλοί τον βρίζουν!! Αλλά, εν αντιθέσει, οι Ευρωπαίοι γράφουν ενθαρρυντικά σχόλια και συγχαίρουν τον ερμηνευτή, ακόμα κι αν δεν είναι και «τόσο» καλός… Οπότε κι εγώ (που ψάχνω ευκαιρίες) υποστηρίζω τα παιδιά που κάνουν αυτά τα cover, γιατί τουλάχιστον αυτοί κάνουνε κάτι που τους αρέσει και το μοιράζονται μαζί μας, ενώ δε κάθονται σ’ έναν υπολογιστή μπροστά να γελάνε με τους άλλους και να σπαταλάνε τη ζωή τους.

Ακόμα κι εδώ φαίνεται η αντίθεση του ατομικισμού με την «συλλογικότητα» (αν μπορώ να το πω έτσι). Και ιδιαίτερα στους Γάλλους που προσπαθούν να διατηρήσουν τις πολιτισμικές τους αξίες, όσο είναι δυνατό σήμερα…

Βάζω το Je Veux της Zaz και μερικά cover:

Cover

(… Ξέχασα να βάλω τίτλο στο post τη πρώτη φορά…)

Σχολιάστε

Kατηγορίες

