Αναρτήθηκε από: leptitprince | Σεπτεμβρίου 20, 2009

The Gummy Bear Song – «Αρκεί το παριζάκι μου να είναι Υφαντής..»

«Διαβάζω όσο θες,
θα κάνω ό,τι πεις,
αρκεί το παριζάκι μου να είναι Υφαντής!

Θα κοιμηθώ νωρίς,
θα είμαι συνεπής,
αρκεί το παριζάκι μου να είναι Υφαντής!
Πα-ρι-ζα-κι Υ-φα-ντης, Υ-φα-ντης!

Πάντα πρώτος στο σχολείο,
αγκαλιά μ’ ένα βιβλίο,
γεμισέ το το ψυγείο… Υφαντής!

Θα’ μαι καλό παιδί,
άριστος μαθητής,
αρκεί το παριζάκι μου να είναι Υφαντής!»
Μη μου πείτε ότι δεν είναι εθιστικό!! Το βλέπω συνέχεια κι ακόμα χειρότερα από μένα είναι η κοπέλα μου που έχει ξετρελαθεί! Πολύ ωραία διαφήμιση!! Στην Ελλάδα την κάνανε αρκετά παιδική αλλά κι αρκετά γλυκιά και χαριτωμένη για να την λατρέψουμε κι οι μεγαλύτεροι!

Είναι ένα κομμάτι βέβαια από το μεγαλύτερο The Gummy Bear Song που κάνει θραύση στο ίντερνετ! Όταν το είδα εγώ είχε 26.135.005 views στο long english version του videoclip! Και φυσικά είναι πιο πονηρό και «ξεπεταγμένο» από την ελληνική version….

Οι διαθέσιμες γλώσσες είναι:

full versions:


Επίσης υπάρχουν και…

Responses

  1. teleio mexei kanei na to leo synexeia
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • A KALA!

  2. KANEIS ALLOS?

  3. kamoia apantisi;

  4. Vre paidia…poio einai to original,h prwth ektelesh??
    3erete???

    • Το αρχικό κομμάτι είναι στα αγγλικά, The Gummy Bear Song. Είναι διαφήμιση του εξωτερικού που διασκευάστηκε στην ελλάδα για τα παριζάκια Υφαντής!

      • ειταν με ζαχαρωτα στην Αγγλια

  5. ouaou telio gammy bear i love you

  6. HI ANNA

  7. SOY ARESE?

  8. γεια και απο ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ

  9. GEIA KAI APO ELE
    Y+THERIA

  10. balte to video apo to radio arbyla

  11. ειμαι η ανιψια του κολλητου του μαζωνακη βαλτε μαζω!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Σχολιάστε

Kατηγορίες

