Αναρτήθηκε από: leptitprince | Αύγουστος 30, 2009

Επιτέλους βρήκα όνομα!!

Αμήν θα λέω πλέον!! Είπα κι εγώ ο έρημος να κάνω ένα blog προσωπικό, να στεγάσω κι εγώ, με τη σειρά μου, τις πολλές σκέψεις που κουβαλάω μέσα στο μυαλό μου γιατί κακό πράμα είναι να τις βαράνε οι αντίξοες καιρικές συνθήκες, ειδικά τώρα με τις ζέστες, αλλά ψάχνοντας για ένα αξιοπρεπές nickname, διαπίστωσα ότι όλα αυτά που ήθελα ήταν πιασμένα!! Τι πρωτότυπο!! Λες και γεννήθηκα χτες!! Λες και δε το ήξερα!! Αλλά ο επιμένων νικά…. Κατέληξα στο «leptitprince» αφού το «lepetitprince» παρέπεμπε πάρα πολύ εμφανώς στον Μικρό Πρίγκηπα του Antoine de Saint Exupery και δεν ήθελα να νομίζουν οι αναγνώστες μου ότι έχω καμία σχέση με τον ήρωα του έργου!!

Το «leptitprince» είναι ένα όνομα πρωτότυπο, αποκλειστικό και δεν έχει καμία σχέση με ο,τιδήποτε γνωστό… Είναι μια καινούργια έννοια στο λεξιλόγιό μας…

Όπως καταλαβαίνεις, δεν την παλεύω…. Αλλά βρήκα επιτέλους όνομα…

Σχολιάστε

Kατηγορίες

